tisdag 4 maj 2010

Du vackra kvinna.

Stöld du har 1 vecka på dig att komma in med kläderna du stal hos oss på Primadonna klockan 12,30 exakt vad kameran bevisar.
Du har en blå ny bil vid märket av.....
Du har samma glasögon som min mor vid namnet EFVA ATTLING.
Du är mörkhårig.
Du hade håret uppsatt.
Markanta ögonbryn.
Du hade en Grå jätte snygg kappa som är köpt på vila med blommor tryckta i tyget.
Du är en kvinna mellan 45-50 år.
Du stal två linnen, 1 Ti-Mo linne och 1 Design Werk av värde av 1123 kronor, bara så du vet är det grov stöld så det kan bli väldigt dyrt för dig.
Och det som är så synd är att vi också känner dig sen tidigare.
Och du själv har ett bra jobb.

Och jag Märta som både bedriver en butik och jobbar några timmar på morgonen för att jag inte kan ta ut någon lön ännu så jag tycker att det är fruktansvärt att du skulle just stjäla av mig, jag hoppas att du kommer tillbaka med varorna innan det är för sent.

MVH
Primadonna med personal.

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Hoppas verkligen hon ser detta och kommer tillbaka...Fy fan för sådanna människor

~~*Pennyshouse*~~ sa...

nääääää...fy fan va folk är fräcka alltså!!!

tänk att det nästan alltid är den man minst anar...
tro mig jag vet.Har erfarenhet av detta oxå då jag hade blomsterbutik.....fy farao, man blir så ledsen & arg!

hoppas verkligen hon ser detta & kommer in med sakerna på ett eller annat sätt...

mina tankar finn shos er...

KRamizz Nilla

Isa sa...

Vilken jävla idiot! Hoppas verkligen att hon lämnar tillbaks grejerna illa kvickt!

Kram Isadora

Anonym sa...

Att ha mage till att ens göra något dylikt! Hoppas människan i fråga läser bloggen och känner sig träffad...
Oärliga människor är det värsta som finns!!!!

/Mia
PS. Ni har förresten en grym butik mkt med grymma varor DS.

Mitt hem på landet och i stan sa...

Varför ska hon få en vecka på sig?? Det är ju bara att polisanmäla...kram

Mitt hem på landet och i stan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''