fredag 14 augusti 2009

www.stulenbarndomstockholm.se

"CURRE" Lennart Falk
Kära Curre må du vila i frid, vi träffades inte så ofta som man ingentligen skulle ha gjort men det är som det är. Jag hade många frågor till dig men hann inte få det besvarat, men som jag förstår hade du själv en jobbig tid så tiden fanns inte så det räckte till för mig.Jag blev så himla Arg och Ledsen när Änglarna kom och hämtade dig, och att jag inte han komma och hälsa på dig. Jag trodde inte att jag skulle bli ledsen.( tårarna rinner ner på min kind) Mamma och Mikael har varit ett bra stöd för mig och dom följer med på begravningen och tar ett sista farväl.
Men jag förlåter dig pappa Curre

Inga kommentarer:

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''