onsdag 9 april 2008

Loppisfynd

Hej alla vänner, jag önskar alla en trevlig dag i det tråkiga och trista vädret nu måste våren komma och ge oss lite sol och värme.
Jag och gubben var i Dalarna och fyndade lite gamla saker man blir ju över lycklig när gubben följer med för det händer inte så ofta. Jag skall ta lite bilder på sakerna jag fyndade det blev 2 tvättbräder.2 vackra stolar. 5 söta små kaffekoppar. 1 gammal gunghäst. 4 lakan med spets. 2 örngott jag blev verkligen nöjd med sakerna. på vägen hem stannade vi på Lappen och åt mat det var en givande och trevlig dag.
Annasvitahjärtan & jag far i väg på Lördag mot Dalarna det skall bli en väldigt trevlig resa och fynda skall vi verkligen göra.
Massor med Kramar Catarina :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej,

sakerna jag köpte blev jättefina i mitt nya arbetsrum. Kommer tillbaka nåt nästa vecka om jag hinner. Jag ska försöka maila dig min blogglista i helgen.

Ha det så kul i Dalarna.
Kram
Sanna

Annas Vita Hjärtan sa...

HEJ HOPP!

Men titta här då, sidan har helt väntom...hihi
Du börjar få in snitsen, snyggt jobbat!

På lördag blir det nog ingen loppis för mig :-(
Lilla mamma har ju fyllt år och alla ska samlas hos henne på lördag. Får väl bli en annan gång. Försök få med dig gubben och storplånboken, det är ju bättre än lilla mig. Men vi måste ses snart ju, det här går ju inte!

Ha det bäst!
Kram Anna

Kram Anna

Annas Vita Hjärtan sa...

Snacka om att jag är avis, jag vill ju också gå på loppis. Men det kommer mer chanser hoppas jag, men familjen går först.
Du kan väl ringa om du hittar något till mig!

Kramis

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej!

Hoppas du hittade mycket fint!

Kram A

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Så roligt att jag hittade till dig.Vilken ljuvlig butik du har!
så mycke man vill ha ju!

Jag sitter å virkar på din beställning för fullt.
Pojken min hjälper mig att sy på pärlor mm.Kul när man kan pyssla ihop.

Ha en underbar helg ♥
Kram Pernilla

Virppan sa...

Tjohoo!
Kom du iväg på loppis i lördags? Hoppas att du gjorde fina och gulliga fynd. Sidan har fått en annan form och det gillar jag. Vi får ses på en kopp kaffe i butiken din inom kort. Kramis

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''