lördag 5 april 2008

Körslaget



Jag hoppas att någon av killarna går vidare till final.

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej och tack för kommnetar inne hos mig..nu hittade ju jag din... jag har oxå 3 barn, två hundar.. man.. och faktiskt ett år äldre än dig..men det räknas väl inte va!!!
Vi "ses" väl snart igen va!!
och så hade du varit i Ludvika med.. där har vi landställe.
Rikrigt snygga hudar... GRATTIS!!!

Ann-Catrin sa...

jag är riktigt usel på att stava idag.. och inte läser jag igenom texten INNAN heller jag skickar iväg den... hoppas det går att läsa!! kram A-C

Anonym sa...

Hej,

kul att jag hittade din blogg. Brukar besöka din lilla butik då och då. Känner att det börjar bli dags snart igen. Jag har också en blogg, kika in där om du vill.

Kramen till dig
// Sanna

Sara sa...

Hejsan

Titta in till mig och var med i min tävling! Ha det bra.
Sara

Sara sa...

Hej igen

Blir jätteglad om jag får vara med din lista. Var låg den där affären?

Sara

Annas Vita Hjärtan sa...

HEJ HOPP!

Men titta här då, sidan har helt väntom...hihi
Du börjar få in snitsen, snyggt jobbat!

På lördag blir det nog ingen loppis för mig :-(
Lilla mamma har ju fyllt år och alla ska samlas hos henne på lördag. Får väl bli en annan gång. Försök få med dig gubben och storplånboken, det är ju bättre än lilla mig. Men vi måste ses snart ju, det här går ju inte!

Ha det bäst!
Kram Anna

Kram Anna

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''