torsdag 1 juli 2010

Stolt mamma

Jag är så STOLT över min dotter Märta, hon jobber och sliter både på jobbet och sitt förtag. Det är inte många 19 åringar som bedriver ett företag och jobbar extra på ett annat jobb för att få lite extra pengar i fickan. Jag beundrar Märta att hon är så duktig och stark som hon är.Märta blir starkare för varje dag som går, trots att konkurerande företag försöker att skrämma henne med det ena och andra. Märta stå på dig du har hela familjen på din sida. Du kan och du är bäst.Jag älskar dig av hela mitt HJÄRTA.
Mamma Catarina
Kram

1 kommentar:

Mitt hem på landet och i stan sa...

Stå på dig Märta och lycka till med allt! Kram från oss på Landora

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''