söndag 13 juni 2010


Kära bloggare.

I torsdags gjorde jag en riktig tokig grej, jag postade ett brev till Laila och Stefan. Stefan designar Lailas kläder och smycken med hjälp av Laila förstår. Jag ritade smycken och kläder som förslag till Laila och Stefan på 4 sider, Laila och Stefan fick sig säkert ett gott skratt för jag är inte så duktig på att rita. Hoppas att Laila och Stefan tycker om något av det jag ritade. Fast det känns lite oroligt i magen en måndag morgon.Nu har jag iallafall gjort det.
Kram
Catarina

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är cool
Kram Malin (öob)

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''