måndag 8 mars 2010

KÄRA BLOGGARE

DET HAR HÄNT NÅGOT VÄLDIGT TRÅKIGT, VÅRAN BÄSTA VÄN / GODMOR TILL LINUS HAR BLIVIT SÅ SVÅRT MISSHANDLAD AV SIN SAMBO.DET GÖR SÅ ONT I HJÄRTA OCH KROPP AV ATT FÅ VETA VILKET SVIN HAN ÄR MOT VÅRAN VÄN/GODMOR.
HAN HAR SPARKAT HENNE,KASTA FULA ORD,FÖRSTÖRT SAKER I HEMMET,DRAGET HENNE IHÅRET EN DAG SKULLE HON FLY, DÅ DROG HAN HENNE I HÅRET I DEN LÅNGA HALLEN HON SPARKADE FÖR ATT KUNNA FLY DÅ TAR HAN TAG I HENNES FOT OCH BITER I STORTÅN SÅ ATT NAGELN GÅR AV MED SKOR PÅ DÅ BITER MAN HÅRT.JAG HOPPAS ATT HAN FÅR ETT LÅNGT STRAFF OCH ATT HAN HAMNAR PÅ RÄTT FÄNGELSE DET JÄVLA SVINET.HON BEHÖVER ALLT STÖD HON KAN FÅ MINA KÄRA BLOGGARE.

KRAM CATARINA

2 kommentarer:

Anonym sa...

men han sitter oxå häktad å riskerar upp till 5 år även om gudmor itne tror på nån dom alls... Å gudmor e såååå tacksam för det stöd hon fått... Hur d än är så har hon setat brevid åå varit en klok kvinna å gicit en massa råd till en kvinna som usatts för samma sak...Älskar dig/er!!!!!!!!!!

Hem ljuva hem sa...

Kära gudmor och vän,du skall veta att det är många som tänker på dig.Och jag är evigt tacksam att du fanns för mig när det var som värst fast att jag inte förstod bättre.Jag blev väldigt ledsen att det hände dig många tårar har trillat ner på min kind MEN idag är jag stark och jag skall hjälpa med alla medel. Många Kramar Till Dig Från Oss Alla

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''