måndag 4 maj 2009

Snyggt armband

Titta vad snyggt armband http://www.elsesbod.blogspot.com/

4 kommentarer:

Else´s Bod sa...

Hej Catarina!!
Tack för ditt inlägg både på min & din sida! *glad*
Jag lägger till dig oxå!
Ha det bäst så länge!
Ps.... Galet förtjust i dina runda trasmattor!!

Mitt hem på landet och i stan sa...

Armbandet är helt bedårande...Gud så fint.. Hoppas allt är bra med er i ruskvädret. kram Agnetha

Vita drömmar och choklad sa...

Tack för din fina kommentar på min sida! =)

Armbandet är verkligen fint, och bilen!!! Hoppas dock ryggen känns bättre.

Ha en go kväll!
Kram Camilla

Martina sa...

WOW vilken cool bil! Det är lite mer att putsa på den än min hoj!
Klänningen kommer ju att bli läcker till den bilen!

Kram Martina

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''