lördag 3 maj 2008

Fru Edsel

Väntan är stor, idag skall gubben dammsuga bilen & lägga in nya mattan det kommer att bli så snyggt. Vi trodde vi kunde åka sista april på den omtalade cruisingen i Sala men icke san icke.
Vi åkte över till våran dotter på middag och det var så trevligt och fint hade dom fått mådde ni tro, sen åkte vi till Sala och smög tittade på bilarna men tyvärr tog vi med regnet från Västerås så vi vistades inte så länge i Sala.pust Jag hoppas verkligen att bilen kommer ut till nästa helg då vi skall åka och tävla med Agnes & Svea i ånnabod utanför Örebro, där blir det verkligen spännande mådde ni tro BARA dvärgschnauzerar så det blir en hård konkurant för hundarna.
Men jag håller tummarna för mina vovvar.
Kram Catarina

4 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Hejsan!

Såg att du sitter vid datorn.
Kan du maila mig din mailadress? Maila den till Country House, min dator funkar inte så jag kan inte svara dig. Maila det gamla brevet!!!

Kramizzz Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan!

Millan har låst sin blogg.Den är nu bara öppen för inbjudna.Men hon har en öppen där du kan skriva om att få en inbjudan.tror hon piggnat till lite i allafall...Det var nog mycke skitsnack som det gärna blir i små städer.

ha det gott//Pernilla

Vardagslycka sa...

Hej!
Vad kul att hitta in hit! Roligt att du är igång och bloggar!
Har sprungit runt och kollat var jag kan hitta en plats för det fina skåpet som jag såg hos dig men jag har för lite väggar! Ska klura lite till. Kanske kan ha det på altanen? Hm. Återkommer om det, om det finns kvar?
Ha det gott i vårsolen!
Kram, Carina

Dubbelörn sa...

Så härligt att hitta alla underbara bilder på våra favvisar dvärgschnauzrar! Vi har två en p/s o en svart, 5 o 10 år.

Har även träffat Carina i Strömsholm o hunnit med en promenad i de vackra omgivningarna ;)

Kram

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''