torsdag 27 mars 2008

Romantiskt




3 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Åhh så mycket fint, det var visst ett tag sedan jag var in till dig ser jag! Måste nog ta mig en vända tror jag!

kram Anna

Annas Vita Hjärtan sa...

Ps...ett litet tips. Du gör för många inlägg på en gång så man hinner inte se det innan nästa kommer. Gör istället ett längre inlägg i stället för flera små på samma dag.

kramiz

Ann-Sofi sa...

Halojsan...(:
Vilka söta rosgrejer! Jaha så det är din mamma som sy de vita fina dockorna såg dem när jag var till contryhouse. Jag vill oxå öppna en liten butik, men vet inte hur det ska gå till. Om man kan leva på det.. bor ju i en håla Ludvika.
Bilderna jag använder har jag på en skiva jag fått.

Mvh ann-sofi

Ford Edsel -59

Ford Edsel -59
Köpte Forden förra året, det skall bli jätte roligt att få ut bilen i sommar. Bilklädseln är snart färdig jätte snyggt :).

Klänningstyg

Klänningstyg
Vi hade sån tur att vi hittade nästan samma färg som på bilen ''pust''